مرکز فروش پودر سیر و پیاز فله ای و تناژ مرکز فروش پودر سیر و پیاز فله ای و تناژ .

مرکز فروش پودر سیر و پیاز فله ای و تناژ

آشنایی با ویژگی ها و مزایای یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104

 
یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 جزء زیبا ترین و با کیفیت ترین یخچال های شرکت بوش می باشد. این مدل یخچال در دسته یخچال فریزر ساید بای ساید قرار دارد. یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 دو در بسیار بزرگ سرتاسری دارد. بنابراین این مدل یخچال از فضای کافی در دو بخش فریزر و یخچال جهت نگهداری مواد غذایی برخوردار است.

 

یخچال بوش مدل KAD80A104 جزء زیبا ترین و با کیفیت ترین یخچال های شرکت بوش می باشد. این مدل یخچال در دسته یخچال فریزر ساید بای ساید قرار دارد. یخچال فریزر مدل بوش KAD80A104 دو در بسیار بزرگ سرتاسری دارد. بنابراین این مدل یخچال از فضای کافی در دو بخش فریزر و یخچال جهت نگهداری مواد غذایی برخوردار است.

 

 

 

(یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104)

 

 

ویژگی ها و مزایای یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104

 

یکی از ویژگی های بارز این یخچال دارا بودن آبسردکن و یخساز بیرونی می باشد. وجود یخساز و آب سرد کن از دو نظر اهمیت دارد. یکی اینکه باعث سهولت و دسترسی سریع به آب خنک و یخ می شود. دوم اینکه با باز نکردن در یخچال می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. یخساز این مدل یخچال علاوه بر یخ قالبی می تواند یخ خرد شده هم در اختیار مصرف کننده قرار دهد. آب پس از وارد شدن به یخساز و آبریز از فیلتر تصفیه آب عبور می کند. بنابراین آب مصرفی کاملا تمیز و بهداشتی است.

 

بر روی در سمت راست یخچال KAD80A104 قسمتی به نام Homebar وجود دارد. این قسمت امکان دسترسی به بطری ها و سایر ظروف پر مصرف را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است. بنابراین وجود قسمت Homebar مانع از زیاد باز و بسته کردن در یخچال خواهد شد.

 

(یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104)

 

جهت سهولت استفاده از یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 پنل تنظیماتی در مجاورت آبسردکن تعبیه شده است. با این پنل تنظیماتی می توانید دمای یخچال و فریزر را در دمای دلخواه خود تنظیم کنید. یکی دیگر از خصوصیات بارز یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 وجود سیستم گردش هوای چندگانه است. این سیستم باعث خنک سازی یکنواخت فضای درون یخچال می شود. همچنین این سیستم با پخش یکنواخت هوای سرد باعث خنک سازی بهینه مواد غذایی موجود در یخچال خواهد شد. بنابراین مواد غذایی داخل یخچال همیشه طراوت و تازگی خود را حفظ خواهند کرد.

 

از دیگر مزایای یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 این است که هیچ وقت برفک نمی زند. بنابراین زحمت تمیزکاری برای مصرف کننده نخواهد  داشت. ظرفیت خالص این یخچال فریزر ساید بای ساید بسیار مناسب و 668 لیتر می باشد. یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 از قابلیت انجماد سریع برخوردار است. در صورت لزوم می توانید آن را به راحتی غیر فعال کنید. با استفاده از ویژگی قدرت انجماد سریع می توان 10 کیلو مواد غذایی را ظرف 24 ساعت به انجماد کامل رساند. قدرت انجماد سریع با کمک دو سیستم سرمای سریع و انجماد سریع انجام می گیرد. 

 

(یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104)

 

یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 از سیستم کنترل دمایی دیجیتالی بسیار راحتی برخوردار می باشد. به عبارتی این مدل یخچال فریزر ساید بای ساید شامل سه نوع تنظیمات دمایی با محفظه مخصوص VITA FRESHPLUS است. بنابراین هر نوع ماده غذایی از قبیل میوه، سبزیجات، گوشت، ماهی و فرآورده های لبنی را می توانید با دمای مخصوص به آن نگهداری کنید.

 

رتبه انرژی یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 رتبه A می باشد. این رتبه از مصرف انرژی بسیار کمی برخوردار است. یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 در قسمت فریزر و یخچال قفسه های شیشه ای نشکن دارد. این قفسه ها تحمل تغییرات دمایی بسیار بالایی را دارند. نور ال ای دی جهت زیبایی و افزایش دید مصرف کننده در داخل یخچال قرار داده شده است. البته مصرف این نور بسیار پایین می باشد.

 

مشخصات فنی یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104

 

نوع یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 یا ساید بای ساید و قیمت ساید بوش نسب به مدل متناسب می باشد. این مدل یخچال فریزر در وزن 129 کیلوگرم، طول 1812 میلی متر، عرض 928 میلی متر، عمق 856 میلی متر ساخته شده است. از نظر گنجایش دارای گنجایش یخچال 438 و گنجایش فریزر 230 لیتر می باشد. قسمت یخچال شامل 4 طبقه، 4 طبقه در قسمت درب یخچال و 3 عدد کشو است. اما قسمت فریزر از 3 طبقه، 4 طبقه در قسمت درب یخچال و 2 عدد کشو برخوردار است.

 

(یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104)

 

 

جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست و جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ می باشد. یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104  از سیستم هشدار دهنده صوتی و بصری در صورت باز ماندن درب یخچال و درب فریزر برخوردار است. در صورت قطع شدن برق تا مدت 6 ساعت این مدل یخچال فریزر قادر است مواد غذایی شما را نگهداری کند. این یخچال قفل کودک ندارد. اما یخچال فریزر ساید بای ساید دارای محفظه نگهدارنده بطری می باشد.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۱:۰۰ توسط:مرکز ادویه جات ایران موضوع: نظرات (0)