مرکز فروش پودر سیر و پیاز فله ای و تناژ مرکز فروش پودر سیر و پیاز فله ای و تناژ .

مرکز فروش پودر سیر و پیاز فله ای و تناژ

معرفی نرده بالکن، درب باغ، درب پارکینگ، درب آهنی، حفاظ درب ورودی آپارتمان

نرده بالکن چیست:

نرده بالکن، محافظی برای مناطق مرتفع در دسترس افراد مانند بالکن ها یا تراس های سقفی می باشد. این مناطق نیاز به محافظت در برابر سقوط دارد. نرده بالکن می تواند یک دیوار، پاراپه، بالستیک یا هر مانع مشابه با حداقل ارتفاع 110 سانتی متر باشد. اگر می خواهید یک بالستیک را انتخاب کنید، می توانید تصمیم بگیرید که آیا یک بلوک ساختاری شیشه ای را یا یک نرده آهنی می خواهید. ما برای آشنایی بیش تر شما با نرده بالکن، انواعی از نرده بالکن را برای شما در ادامه ی مقاله شرح داده ایم.

 

C:UsersentezarDesktopگلنرده.jpg

نرده بالکن

 

معرفی انواع نرده بالکن:

نرده بالکن شیشه ای: نرده های بالکن شیشه ای، یکی از گزینه های محبوب در حال حاضر است. این سیستم های بالستیک همراه با کفش های پایه، آداپتورهای شیشه ای یا گیره های شیشه ای کف، در بالا یا در مقابل فاسیای کف بالکن نصب شده اند.  هم چنین می توانید یک فولاد ضد زنگ گرد یا یک نرده دستی چوبی به آن اضافه کنید. شما این ها را با براکت های دستی که بین 2 صفحه ی شیشه ای یا از طریق شیشه قرار دارد سوار می کنید. نرده بالکن شیشه ای به عنوان حصار بالکن فواید بسیاری دارد. دارای ساخت و ساز بسیار قوی و شفاف است، که نمای زیبایی را حفظ می کند.اگر حریم شخصی بیش تری می خواهید، از شیشه های رنگی، طرح دار یا مات استفاده کنید.

اگر تصمیم گرفته اید از نرده بالکن استفاده کنید ، می توانید به اطلاعات کافی در این زمینه دست پیدا کنید. به سادگی می توانید نرده های با کیفیت از جنس استنلس استیل یا آلومینیوم را ما خریداری نمایید. شما هم چنین می توانید نوع دیگری از انعطاف پذیری مانند میله، کابل یا شبکه استیل ضدزنگ را انتخاب کنید. این امر یک نگاه صنعتی مدرن ایجاد می کند و نتیجه آن بسیار قوی و ایمن است.

 

 

C:UsersentezarDesktop2-ojzm60iy32n8urjzn84ayg5q91qopkby890zlfi5ps.jpg

نرده بالکن

 

آشنایی با درب پارکینگ:

بعد از این که به معرفی نرده بالکن، پرداختیم می خواهیم با درب پارکینگ آشنا شویم. از ویژگی های یک درب پارکینگ خوب به شرح زیر است:

  • دارای خطوط و مواد مدرن و واضحی که با بسیاری از سبک های معماری هماهنگ باشد

  • دارای انواع رنگ های مطابق کلاسیک یا سفارشی RAL که به جذابیت بصری ساختار ها و ساختمان های منفرد کمک کند

  • متناسب با انواع برنامه های نصب از جمله زیر زمین، سطح خیابان و حتی سازه های ایستاده رایگان باشد.

  • عملکرد قابل اطمینان، روان ، کارآمد و با حجم بالا از ترافیک مداوم را تضمین کند

  • سرعت بالا ریسک خنجر زدن و پیگیری و یا ورود ترافیک غیرمجاز به داخل مرکز را کاهش دهد

  • ساخته شده با مواد بادوام برای مقاومت در برابر محیط های متغیر و سخت آب و هوایی از برف و نمک تا وزش باد طوفان باشد.

 

 

C:UsersentezarDesktopIMG_20171115_140946.jpg

درب پارکینگ

 

معرفی انواع درب پارکینگ:

باید بدانید که درب پارکینگ نیز همانند نرده بالکن  جهت حفظ امنیت و حریم خصوصی ساخته است. اما گستردگی درب پارکینگ از نرده بالکن  بیش تر است. درب های پارکینگ در چهار نوع اساسی قرار دارند که به شرح زیر می باشند:

دربی که از بیرون بپیچند

دربی که به هم بپیوندند

دربی که بالا بروند

دربی که به سمت پایین کشیده شود.

در صورت لزوم نگه داشتن سقف یا در صورت تمایل به ظاهر متمایز آن ها، درب های چرخ دار واگن های چرخان یا درب های انبار کشویی انتخاب مناسبی هستند. در غیر این صورت، محبوب ترین گزینه تا کنون درب رولینگ مقطعی به عنوان درب پارکینگ است.

 

C:UsersentezarDesktoppa81-ojzm5yn9peko7jmpy7b1tgmt29zya64hjzq0mvky28.jpg

نرده بالکن

 

نکات مهم در رابطه با خرید نرده بالکن و درب پارکینگ:

مهم است سیستمی را که انتخاب می کنید متناسب با سبک خانه ی شما باشد. به عنوان مثال اگر در یک خانه ی ییلاقی زندگی می کنید، ممکن است چیزی را بخواهید که بسیار متفاوت با انتظار شما در آپارتمان ها باشد. سیستم های نرده بالکن و درب پارکینگ  مدرن تولید شده توسط تولید کنندگان،  تقلید شده از روی سبک هایی هستند که مربوط به درب های نوسان قدیمی می باشند و با لولا تسمه ای در طرفین و یک جفت دستگیره که یک شیار عمیق در مرکز قرار دارند تکمیل می شود. بیش تر سبک ها، چه سنتی و چه معاصر، پانل های برجسته، تر و تمیز و جزئیات دیگر را با خود به همراه دارند.

 سیستم های ساخته شده با قالب واقعی محکم تر از آن هایی که دارای جزئیات تزئینی هستند، می باشند، که صرفاً چسبیده یا میخ دار هستند. بسیاری از سبک ها برای درب پارکینگ دارای صفحات شیشه ای در ردیف بالا هستند که به نظر می رسد برای طراحی خیابان جذاب باشد و نور روز را به داخل بیاورد. هم چنین برای داشتن ظاهری مدرن تر، می توانید در کلیه ی پنل ها، درب های رول با شیشه ضد آب یا پلاستیک مات را پیدا کنید.

 

C:UsersentezarDesktopدرب-پارکینگ-درب-لاکچری.jpg

درب پارکینگ

 

مواد اولیه های مورد استفاده برای نرده بالکن و درب پارکینگ:

چوب:  چوب جذابیت و اصالت دارد که سایر مواد صرفاً از آن تقلید می کنند. سیستم های چوبی را می توان در اندازه ی موردنیاز به صورت محلی درست کرد که حتی در مقابل ضربات بسکتبال به خوبی ایستاده باشد. نکته ی منفی این است که آن ها نیاز به اصلاح مجدد یا پالایش مجدد دارند، به خصوص اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید. سیستم های چوبی بسته به این که آیا آن ها از یک قاب چوبی سبک و پر از عایق یا از یک تخته ی سه لایی یا پوست تخته سنگی تشکیل شده باشند، دارای قیمت های متفاوت و مقاومت های متفاوتی هستند.

فولاد: اگر شما وقت نگه داری زیادی ندارید، فلز انتخاب بهتری از چوب است. فولاد نسبتاً ارزان و در عین حال سخت است. فولاد برهنه زنگ می زند، بنابراین اگر به صورت برهنه از آن در نرده بالکن و درب پارکینگ استفاده شود، در معرض هوا اکسیده شده و به رنگ قرمز متمایل می شود. راه حل جلوگیری از این اتفاق، استفاده از رنگ ها و پوشش های ضد زنگ است.

فایبرگلاس: سیستم هایی با روکش فایبرگلاس در برابر اکسیده شدن مقاومت می کنند و زنگ نمی زنند. با این وجود فایبرگلاس مجدداً از بین می رود زیرا رنگ با گذشت زمان محو می شود. سیستم های فلزی با کیفیت بالا ممکن است دارای ضمانت های طولانی در سخت افزار، ورقه بین فولاد و هر عایق و رنگ کارخانه ای باشند. ممکن است قیمت نرده بالکن فلزی و هم چنین قیمت درب های پارکینگ فلزی گران باشد.

آلومینیوم: سیستم های ارزان قیمت آلومینیومی با نسخه های محکم با قاب های اکسترود شده سنگین و پانل های روکش شده با مقاومت جایگزین شده اند. ناهموار و مقاوم در برابر زنگ زدگی، می باشد و یک انتخاب عالی است. سیستم های آلومینیومی با هزینه ی کم تری دارای قاب و مواد دیگر مانند پلی اتیلن با چگالی بالا هستند. آلومینیوم به دلیل وزن کم در صورت داشتن درب دو جداره فوق العاده گزینه مناسبی است.

 

C:UsersentezarDesktopIMG_20171115_140946.jpg

درب پارکینگ

 

درب باغ:

بهتر است که به غیر از نرده بالکن و درب پارکینگ به سایر سیستم های حفاظتی بپردازیم. درب باغ، می تواند بسیار مفید باشد. از مهم ترین مزیت های استفاده از درب باغ به شرح زیر است:

حفاظت از باغ در برابر افراد مزاحم

حفظ حریم خصوصی

پیشگیری از ورود حیوانات به باغ

زیبایی شناختی و دادن جلوه ای زیبا به باغ

و غیره.

درب باغ می تواند از جنس های مختلفی ساخته شود. معمولا رایج ترین جنس برای درب باغ، فلز رنگ شده و پوشیده شده است. زیرا هم می تواند مقاوم باشد و هم عمر طولانی داشته باشد.

 

C:UsersentezarDesktop450.jpg

درب باغ

 

حفاظ درب ورودی آپارتمان:

معمولا درب های ورودی آپارتمان، درب آهنی نیست و از بیش تر از جنس چوب ساخته شده است. به همین جهت از امنیت بالایی برخوردار نیست. ورود به آپارتمان هایی که در درب ورودی یا به عبارتی در لابی، نگهبان ندارند، بسیار راحت است. لذا این موضوع می تواند امنیت خانه های آپارتمانی را به خطر بیندازد. به همین منظور تولید کنندگان از حفاظ درب ورودی آپارتمان را تولید نموده اند. حفاظ درب ورودی آپارتمان، همانند نرده بالکن، جزء سیستم های حفاظتی محسوب می شود. از این رو ساختاری شبیه به نرده بالکن دارد اما از نظر ارتفاع بلند تر می باشد. حال می خواهیم بدانیم که حفاظ درب ورودی آپارتمان چگونه نصب می شود و در کدام قسمت قرار دارد. مسلما همه ی ما این حفاظ ها را دیده ایم. در واقع نرده های بلندی هستند که از بیرون پشت درب اصلی قرار می گیرند و به صورت کشویی باز و بسته می شوند. این محافظ ها را در زمانی که از منزل خارج می شوند، می بندند و آن را با یک قفل محکم بسته نگه می دارند. معمولا جنس محافظ درب ورودی آپارتمان از فلز است. این فلز را برای دوام بیش تر با رنگ های و مختلف از جمله رنگ های ضد زنگ می پوشانند. ارتفاع این سیستم برابر با ارتفاع درب ورودی و شاید کمی بیش تر است.

 

C:UsersentezarDesktopSliding-Glass-Doors.jpg

حفاظ درب ورودی آپارتمان

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۵۱ توسط:مرکز ادویه جات ایران موضوع: نظرات (0)