مرکز فروش پودر سیر و پیاز فله ای و تناژ مرکز فروش پودر سیر و پیاز فله ای و تناژ .

مرکز فروش پودر سیر و پیاز فله ای و تناژ

خواص سیر 6

خواص درمانی سیر ۶. برای درمان خروپف در خواب موثر است
 

پژوهشگران بیان میکنند که مصرف خوراکی‌های تندی مثل سیر، پیاز، ترب کوهی خر و پف را کاهش می‌دهد. دلیل احتمالی این مسئله ممکن است این باشد که چنین خوراکی‌هایی به خشک ماندن مسیر هوا و مجاری بینی کمک می‌کنند، و از این طریق تجمع مخاط‌هایی را که باعث انسداد سینوس می‌شوند، کاهش می‌دهند. اگر انسداد سینوس عامل خر و پف باشد، با مصرف سیر ممکن است مشکل‌تان برطرف شود. با وجود این، برخی از متخصصان داروهای گیاهی معتقدند سیر حتی می‌تواند خر و پف ناشی از آپنه‌ی خواب را درمان کند، زیرا این حبه‌ی پر خاصیت لوزه‌های بزرگ شده و هم‌چنین التهاب دستگاه تنفسی را تسکین و کاهش می‌دهد. به هر حال، سیر برای سلامتی مفید است و مصرف آن عوارض جانبی چندانی به همراه نخواهد داشت.

 

راه‌های استفاده از سیر به عنوان درمان خانگی خروپف
 

الف. ترجیحا قبل از خواب سیر خام بجوید. با وجود این، شاید بسیاری از افراد این روش را نپذیرند زیرا جویدن سیر خام نه تنها خودتان را اذیت می‌کند بلکه هم بسترتان را نیز آزار می‌دهد!
ب. راه بهتر برای مصرف سیر، افزودن آن به غذاها است. برای مثال، سیر خام را خرد کنید و با کره مخلوط نمایید و سپس آن را روی نان بمالید و نوش جان کنید؛ هم‌چنین از سیر خام می‌توانید در سس سالاد نیز استفاده نمایید.


برچسب: پودر سیر، خرید پودر سیر، قیمت پودر سیر، فروش پودر سیر، پودر سیر فله، پودر سیر عمده،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۷:۱۱ توسط:مرکز ادویه جات ایران موضوع: نظرات (0)